Woensdag 5 augustus

Weer een normaal schooldagje vandaag met als onderwerp je droomhuis. Dit is wel een leuk onderwerp om over te fantaseren en te discusseren. Eventjes niet zo'n serieus onderwerp.. En terwijl ik dit schrijf op de beach club hoor ik nu het lied 'Parijs... Praat Nederlands met me, even Nederlands met me' Wat een globalisering hier!

Na school weer lekker naar het strand met mama en Pettrie voor de laatste keer.. Ik vond het heel leuk dat ze even zijn langs gekomen voor een paar daagjes en te laten zien hoe het hier aan toe gaat. Nog iets langer dan een week en ik vlieg ook weer terug naar Nederland. Ik ben echt blij dat ik deze beslissing heb genomen en ik heb hier zeker beter Engels leren spreken het belangrijkste ook durven spreken. Maar zo ver is het nog niet!! Nog wat daagjes om te genieten van de zon hier!

Vanavond heb ik lekker gedoucht in het hotel!! Want zolang het kan moet ik daar gebruik van maken natuurlijk haha. Daarna besloten we om weer bij hetzelfde restaurant als gister te eten. Dit keer ging ik voor 'smoked salmon salad' Deze was ook heerlijk met zalm gevuld met roomkaas. Natuurlijk konden de gebakken aardappeltjes niet ontbreken.

Daarna heb ik geholpen om de koffers in de lobby te krijgem en daarma gewacht todat mama en Pettrie werden opgehaald. Na het uitzwaaien nog even wat water gehaald in de supermarkt en in bed lekker kletsen voor het slapen gaan met mijn Duitse kamergenootje Lena.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!