Dinsdag 11 augustus

In de ochtend na het ontbijt was ik al vroeg op het strand. Lekker even zonnen voor school was mijn gedachte.. Nou niet dus want het was erg bewolkt. En tegen de tijd dat ik terug moest begon het te regenen. Gelukkig zat ik tijdens de regenbuien op school.

Het is wel erg bijzonder dat ik ook bliksem/ weerlicht heb gezien. De vrouw die namelijk achter de balie zit voor de sleutels vertelde dat ze in haar 40-jarige leven pas 3 keer bliksem/weerlicht heeft gezien. En dat ik dat hier ook meemaak is speciaal natuurlijk!!

In de avond heb ik wat gegeten met Ronja en Willemein. Dat verliep echter niet vlekkeloos, ik had namelijk vis besteld en kreeg vlees. Dit konden ze niet meer veranderen, of ik moest nog heel lang wachten en daar hadden we geen zin/tijd voor. Dus besloot ik om maar gewoon de maaltijd op te eten.

Daarna ging ik samen met hun en Lena naar de salsales. Zij wilde dat namelijk ook leren en dat was erg lachwekkend! Ook een boel zweten, daarom gingen we tijdens de pauze maar terug naar de residentie om op te frissen.

Nadat we dat gedaan hadden, wilde we de cocktails wel eens proberen hier en gingen we naar een van de vele gelegenheiden. Op de kaart stonden de heel erg veel verschilende soorten cocktails. We besloten om maar voor de alcoholvrije te gaan. Aangezien drie van ons morgen de test hebben.. Na veel zoeken zag ik de cocktaik genaamd 'Red Robin' staan. Zonder twijfel nam ik deze, terwijl ik niet eens had gekeken wat er allemaal in zat. Gelukkig kan ik vertrouwen op mijn instinct en was de cocktail erg lekker!

Na wat kletsen zijn we maar weer terug gegaan, vanwege de test morgen. Ik ben best wel zenuwachtig, omdat ik graag een hoger niveau wil behalen (C1). Dit is het een na hoogste niveau dat ze aanbieden en iedereen om me heen, inclusief mijn leraar zegt dat dit haalbaar is. Dit voert de druk natuurlijk wel lekker op! Daardoor ben ik ook zo zenuwachtig, maar meer dan mijn best kan ik niet doen en de rest zie ik morgen wel weer.

Liefs vanuit een regenachtig Malta

Reacties

Reacties

Buurtjes

En.. Robin, hoe is de test gegaan?
Mama vond het ook erg spannend, vertelde ze.
Dus ben ik wel benieuwd...Groetjes DinyX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!