Donderdag 13 augustus

Een van de laatste daagjes hier vandaag. Aan het onbijt raakte ik aan de praat met een Nederlandse jongen en een Franse man. Voor ik het wist was het al 11 uur en ik wilde nog even genieten van het strand voordat ik naar huis ga. Dus ging ik snel omkleden en naar het strand. Onderweg kwam ik echter een Italiaanse jongen uit mijn klas tegen en heb ik daar nog even mee staan praten. Het was immels al 12 uur voordat ik op het strand was en kon ik dus maar een uurtje blijven. Even snel zwemmen, zonnen en dan weer klaarmaken om naar school te gaan.

Voor het avondeten ben ik samen met Eloïse en een ander Frans meisje gegaan. Zoals altijd is het freezing in Hugo's pub en het eten duurde ook nog heel lang. Dat andere Franse meisje zat alleen de hele tijd op haar telefoon en was niet erg gezellig. En na een tijdje praten wisten Eloïse en ik ook niet meer wat we konden vertellen.

Daarna ben ik naar de souvernierswinkel gegaan en heb ik wat dingetjes gekocht. Kiezen was echter moeilijk, dus heb ik me daar wel een tijdje vermaakt. Daarna heb ik voor mezelf nog wat lekkers gehaald in de supermarkt en ik besloot om op tijd naar bed te gaan. Ik wist immers dat het morgen laat wordt en ik weer vroeg opgehaald wordt. Veel slaap heb ik morgen dus niet. Maar dat geeft niks want het is morgen mijn allerlaatste dag.. Dan krijg ik ook mijn diploma en weet ik dus de uitslag. Ik ben benieuwd en al een beetje zenuwachtig.

Veel liefs!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!