Vrijdag 14 augustus

De aller aller laatste dag op Malta vandaag. Voor het laatst ontbijten, naar school, lunchen, dineren, slapen, douchen enz. Ik ben aan de ene kant wel blij om naar huis te gaan, maar aan de andere kant vind ik het jammer om weg te gaan. Ik heb het namelijk wel gehad met Malta, omdat ik alles al heb gezien en het steeds hetzelfde is. Daarentegen heb ik het nog steeds wel erg naar mijn zin op school. Als zoiets met allerlei verschillende nationaliteiten ook in Nederland was, zou ik daar zeker naar school gaan! Maar goed het zit er alweer bijna op en ik moet nog maar goed van de laatste dag genieten!! Voor ik het weer zit ik weer thuis.

Na het gewoonlijke ochtend ritueel, ben ik naar school gegaan. Daar wachtte ik vol spanning af wat de uitslag van de test zou zijn. Gelukkig gaf mijn leraar de certificaten gelijk.

EN IK HEB C1 GEHAALD!!!! Ik was zo blij toen ik het zag staan en was trots op mezelf. Na dit kan mijn dag al niet meer stuk. Na de les heb ik iedereen gedag gezegd en de leraar bedankt. Daarna heb ik Jorgé opgezocht en hem nog even gedag gezegd. Hij was hier precies dezelfde tijd als ik en met hem trok ik de laatste tijd op in de les. Eenmaal van iedereen afscheid genomen , ben ik naar mijn kamer gegaan om even mijn spullen weg te leggen. Ik had namelijk afgesproken om met Carina te lunchen. Ik had nu nog even om te relaxen voor de lunch.

Voordat ik ging lunchen ging ik samen met Carina eerst naar school om een hoedje op te halen. (Zie foto's) en heb ik foto's gemaakt samen met haar en met mijn leraar. Daarna gingen we lunchen bij Hugo's. Voor de laatste keer een 'Chicken Salad'. We vonden het niet zo gezellig zitten, omdat het altijd heel koud is daarbinnen vanwege de air-conditioning.. Dus nadat we het op hadden, zijn we weer naar buiten gegaan en hebben hier afscheid genomen.

Ik heb toen nog wat foto's gemaakt van de omgeving. Ik had nameljk alleen maar foto's van plaatsen die ik heb bezocht en aangezien ik hier 6 weken heb geleefd, wilde ik daar ook wel wat foto's van.

Eenmaal terug op mijn kamer heb ik even lekker gedoucht en daarna was mijn plan om de koffer in te pakken, maar de andere wilde al gaan eten om 7 uur en daarna inpakken. Dus ben ik gezellig mee gegaan naar de Italian Job en heb daar het favouriete gerecht van mijn oude kamergenootjes gegeten.. Penne! En daarna als toetje een heerlijke chocoladecake, die heb ik in Nederland namelijk niet meer..

En toen kon het inpakken beginnen. Gelukkig paste alles in de koffer en een uur later was ik klaar. Pff daar had ik wel dorst van gekregen en ging ik samen met Lena, Willemein en Ronja naar een bar om wat te drinken.In de lobby heb ik nog afscheid genomen van Luigi, mijn Italiaanse tennisvriend! In de bar bestelde we gezamelijk een coctail. Dit keer 'Blue Ocean' op aanrader van de ober. Gelukkig was deze erg lekker!

Hierna zijn we nog even uitgegaan in de clubs, maar zo gezellig was het niet en besloten we om wat te gaan praten op het strand. Dat was ook gezellig met wat Italianen. Voordat we gingen slapen heb ik afscheid genomen van mijn Franse vriendinnen Ombretta en Eloïse. Ook zag ik Jorgé nog eens en heb ik hem nogmaals omhelst en gedag gezegd!

Het was nu wel echt tijd om naar bed te gaan.. Ik moet namelijk om 4 uur weer op om de laatste dingetjes te pakken en daarna op naar het vliegveld.. Ik heb nu nog maar 3 uur om te slapen..

Veel liefs van een super trotse meid!

Reacties

Reacties

Peter enthea

Proficiat Robin

Goed gedaan meisje
Wij hebben ook genoten van jou verhaaltjes en foto;s

Groetjes thea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!