Woensdag 29 juli

Vanochtend vroeg gewekt door mijn kamergenootje die al om 7u klaar was om te gaan.. Terwijl mijn wekker om half 8 pas ging. Ik moest echter toch al om half 9 naar school, dus dat maakte niet zoveel uit.

Doordeweeks zijn de verhalen gelijkwaardig, elke dag lijkt op elkaar. Eerst naar school en daarna naar de beach club of andersom. Dat is niet gek, want je kan op een schooldag niet veel ondernemen. Gelukkig vind ik op het strand liggen en in de zee zwemmen geen probleem. Anders waren dit zware weken!

Dus, na school lunchen en naar de beach club samen met Emma en Carina. Dat was ideaal, aangezien zij een plekje vrij hadden gehouden in de schaduw! Daar heb ik de middag doorgebracht met nog steeds mijn leesboek.

Eenmaal gedoucht en klaar gemaakt, ben ik weer met Ombretta het Franse meisje gaan eten! Daarna even naar de supermarkt en wat gewandeld. We moesten namelijk bij de school wachten op haar ex-kamergenootje. Toen zij eenmaal gearriveerd was gingen we naar de 'Midweek Party van EF', die elke woensdag plaaatsvindt. Het viel me behoorlijk mee hoe druk het was. Ondanks dat was het gezellig en weer ben ik uit mijn dak gegaan. Veel mensen of weinig, je krijgt altijd gratis drank aangeboden. Dat is een zeer aangename bijkomstigheid, maar de muziek daarentegen staat echt zoooo onwijs hard dat als je binnenkomt, je trommelvlies kapot springt. Maar daar hebben ze oordoppen voor uitgevonden! Die ik ook elke nacht in moet voor de zeer harde aan de overkant van de straat.

Reacties

Reacties

JG

Protect your ears, you might use them lissining to your daddy

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!