Dinsdag 28 juli

Vandaag lekker pas in de middag na school! Helaas had mijn kamergenoot de airconditioning uit gezet en werd ik wakker in een sauna..

Gelukkig kon ik daarna lekker afkoelen in de zee. Vandaag koos ik ervoor om alleen een paar uurtjes naar het strand te gaan en lekker in mijn boek te lezen! Jammer genoeg zijn hier geen parasols, dus om de 10 minuten de zee in rennen om een frisse duik te nemen.

En niets is zo lekker om daarna een koude douche te nemen en het zout van je af te spoelen. Op school zaten er opeens heel veel nieuwe mensen in mijn klas die van het weekend zijn aangekomen. Wat een drukke boel, maar wel gezellig!

In de avond ben ik uit gaan eten samen met een Frans meisje genaamd Ombretta. Zij was gister ook mee, maar omdat die andere heel laat pas gaan, gingen wij met z'n tweeën.

Na het eten besloten we om wat rond te gaan lopen en kwamen we uit in een winkeltje, waar ik aan de praat raakte met een Maltese man over allerlei plekken en bezienswaardigheden die mooi zijn. Ik heb er nu een paar aan mijn 'to do list' toegevoegd!

De rest van de avond stond in het teken van Salsa, Salsa en Salsaaaaa ! Dit was erg leuk en lachwekkend. Ik heb het nu een beetje onder de knie, maar zulke soepele heupen heb ik niet.. Ondanks dat heb ik met verschillende onbekende mannen gedanst! Zelfs met de instructeur, waar ik wel een beschuitje mee wil eten.. Kortom, een swingende avond en een heleboel lol!

Salsa, Swingende Slaap lekker

Reacties

Reacties

K

Wel een beschuitje mee wil eten? Wat moet ik daarvan vinden ;) nee grapje hoor, dans maar lekker!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!