Maandag 27 juli

Om 5 uur in de nacht was het zover.. mijn nieuwe kamergenoot is gearriveerd. Daar werd ik natuurlijk wakker van, maar gelukkig kon ik snel weer verder slapen. In de ochtend zal ik wel zien wie het is en waar ze vandaan komt. Zo werd ik een paar uur later wakker en stond er een Spaans meisje van 17 jaar genaamd Alba voor mijn neus. Helaas kan ze slecht Engels en is het moeilijk om met haar te communiceren. Hopelijk is ze een snelle leerling en pakt ze de taal snel op.

Samen naar het ontbeten en daarna mijn schoolspullen gepakt om naar school te gaan. Het was een erg rustige dag vandaag, omdat iedereen in het weekend naar huis is gegaan en de nieuwelingen pas dinsdag beginnen. Gelukkig vind ik persoonlijke aandacht geen probleem!

Eenmaal terug in de residentie, was het koude water nog steeds niet gemaakt en wéér geen nieuwe handdoeken. Ik ben er inmiddels aan gewend hier dat als je iets wilt, je het zelf een aantal keer moet vragen. Helaas konden ze niet zeggen wanneer de monteur komt, maar ze hebben het nogmaals opgeschreven.

Daarna ben ik naar de Beach Club gegaan zoals mijn dagen er altijd uitzien doordeweeks. Samen met Carina, een Duits meisje dat ook dezelfde periode blijft als ik. Ik had kennis gemaakt met een andere Duitse/Turkse jongen, Hasan en daar een tijdje mee gekletst.

Toen weer gedoucht en klaar gemaakt voor de avond. Ik ben uiteten gegaan met een groep vol nationaliteiten! Mijnn Spaanse kamergenootje, een Portugese, 2 Italiaanse en een Frans meisje. Ook een Spaanse jongen, Poolse en Nederlandse jongen. Zij zijn allemaal gister aangekomen. Hierna zijn we uitgegaan naar de 'welkomsparty van EF', maar daar kan iedereen van EF heen. Dat was erg gezellig en ben ik flink losgegaan en heerlijk gedanst!!

Muzikale groetjes van Robin (Hood, my nickname here)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!