Zondag 26 juli

Wat een vervelende dag was dit..

Toen ik vanochtend wakker werd vond ik weer allemaal dingen in mijn kamer die ik liever niet vind. Ook was het heel stil, omdat ik alleen in de kamer was. Toen ben ik maar gaan ontbijten en daarna heb ik al mijn gekleurde was in de tas gedaan, om voor de tweede keer te wassen. Dit keer moest ik goed opletten waar ik naartoe liep en wel de goede weg nam.

Normaal had ik namelijk twee andere aan mijn zij, waarop ik kon vertrouwen, maar zij zijn nu helaas weg.. Na veel nutteloos zitten en in spanning afwachten of het allemaal wel goed ging met de was, is het goed gekomen. Ook heeft de kleding de droogtrommel overleefd. Toen ben ik terug gegaan naar de kamer. Alles weer opgevouwen en in de kast gelegd.

Ik had afgesproken om met een ander meisje naar de Beach Club te gaan en hier heb ik me natuurlijk aangehouden. Zij ging in de avond weg en wilde graag nog een keer op een waterfiets met een glijbaan. Dit hebben we dus ook een uurtje gedaan. Eraf glijden was leuk, maar er weer opkomen.. lenigheid is niet mijn ding. Gelukkig was ik zonder blauwe plekken terug op de Beach Club. Daar heb ik nog een paar uurtjes gelezen en toen ben in terug gelopen.

Tot mijn spijt trof ik weer een lege kamer aan en net zoals in de ochtend geen koud water uit de kraan, alleen maar kokend heet. Helaas als je hier iets meldt bij de receptie duurt het een paar dagen voordat het gemaakt wordt. Dus, heb ik het nog een keer gezegd, maar nu nog steeds geen koud water.. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Dit was het moment dat ik me erg rot voelde. Iedereen die ik kende en waar ik een band mee had opgebouwd was dit weekend naar huis gegaan en ik zat daar alleen. Toen kreeg ik ook nog eens zware koppijn en mijn oren zaten dicht. Dat was al helemaal de druppel.. Ik vind het erg jammer dat nu net ik vrienden gemaakt heb, ik weer helemaal van vooraf aan kan beginnen.

Always stay positive ! Tomorrow is a new day

Reacties

Reacties

Peter thea

Kop op Robin dit gaat ook weer voorbij altijd positief blijven
Geniet van het mooie weer en van de mooie omgeving

Groetjes thea

Kas

Heyhey,
Het is nu nog even vervelend, maar je hebt het 3 welen geleden ook al gered, dus dat gaat nu ook lukken????. Succes, en tot over 3 weekjes!
Liefs, Kas

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!