Vrijdag 24 juli

Deze morgen een moeilijk afscheid.. Ik kan het niet geloven dat ik 3 weken lang met iemand alles heb gedeeld en dat ik haar nu (waarschijnlijk) nooit meer zie. Toen ik eenmaal op school was ging het goed. Ik verheugde me namelijk op het snorkelen!! Maar eerst school..

Snel opgekleed en ingesmeerd en hup naar de beach club. We vertrokken een paar minuten later dan gepland met de speedboot. Wat een gestuiter op de golven!! We waren al zeiknat toen we aankwamen, maar ik genoot er volop van. Het grappige was dat we gingen snorkelen op dezelfde plek als waar ik woensdag was. Helaas had ik toen geen duikbril/ snorkel bij me. Nu kreeg ik de kans om als nog te snorkelen daar. Eenmaal klaar om het water in te springen, werd er verteld dat we één uur de tijd hadden.

Ik was echter de enige van onze groep (10 personen) die er van genoot en het hele uur heeft rondgezwommen. Het was super mooi om te zien hoe allerlei verschillende vissen daar leven en je daar tussen zwemt. Na het snorkelen voelde ik me relaxt. Alleen dit duurde niet lang, want toen ik weer op de boot was, stuiterde we weer terug. Daarna konden we gelukkig bijkomen op de beach club.

Vanavond voor het eerst alleen gegeten met Sydney. Gelukkig kan ik het met haar ook goed vinden! Op dit moment delen we de laatste uurtjes samen, terwijl ik mijn blog schrijf.

Opeens werd er op de deur geklopt en stond er iemand van EF samen met een meisje. Dit is jullie nieuwe kamergenoot voor 2 dagen. Ze komt uit Frankrijk en zat eigenlijk in een gastgezin, maar daar had ze wat problemen mee. Dus, voor de laatste twee dagen slaapt ze bij ons op de kamer. Jammer genoeg kan ze amper Engels..

Op het ongeluk met het flesje sprite na, ging alles goed vandaag. Wanneer ik het opende spoot het door de kamer...

Voor verdere informatie of vragen ben ik bereikbaar op mijn mobiele nummer. ;)

Liefs,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!