Donderdag 23 juli

Ontbijten samen met Gwen voor de laatste keer. Ik vind het erg jammer dat ze naar huis gaat morgen. Helaas moet ik morgenvroeg al naar school, dus dat wordt snel gedag zeggen en afscheid nemen..

Ik ben echt super blij dat ze een van mijn kamergenootjes was de afgelopen 3 weken. Ik kon het erg goed met haar vinden, ze dacht namelijk over veel dingen hetzelfde als ik en deelde dezelfde mening. Ook heb ik een heleboel gelachen samen met Gwen en Sydney. We hadden lol om de gekste dingen en hebben veel gedanst in de kamer.. Daarentegen kon ik ook serieuze gesprekken voeren over moeilijke onderwerpen. Misschien ga ik ze een keertje opzoeken in Zwitserland.. Dat hebben we namelijk afgesproken.

All right, in de ochtend ben ik alleen naar het strand gegaan. Ik had namelijk even een momentje voor mezelf nodig. Lekker een flink stuk gezwommen en daarna naar school. Na school voor het laatst uiteten met z'n drieën. Aangezien Gwen en Sydney geobsordeerd zijn met de 'penne napolitana' in de Italian Job, gingen we daarheen.

Na het eten een froyo en een gezellig gesprek op het strand. Alle dingen die de afgelopen weken gebeurd zijn samengevat en nogmaals gelachen over bepaalde gebeurtenissen.. Die ik jullie zal besparen.

Kortom, ik heb een geweldige tijd gehad en stiekem nog wat swiss-german geleerd. 'Das isch mega komisch'

LiebeGrüße / Greetings

Reacties

Reacties

Chris, Diny, Christian en Anita.

Hoi Robin, fijn dat je het goed naar je zin hebt.
Wij genieten van je verslagen.
Heel veel lieve groetjes uit de Agnesstraat...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!