Woensdag 22 juli

Weer vroeg op vandaag voor school. De les was hetzelfde als anders, maar vandaag keek ik er erg naar uit om vrij te zijn. Mijn kamergenoten en ik waren namelijk van plan om in de middag naar een waterpark te gaan.

Eenmaal uit school, spullen gepakt, omgekleed en ingesmeerd zijn we naar het busstation gelopen. Het waterpark was maar 15 minuten vanaf hier. Toen we aangekwamen bij de plek waar het waterpark zou moeten zijn, zijn we uitgestapt. We liepen richting de ingang toen we iets anders moois zagen. Aan de linkerhand van ons lag de zee. Omringd door rotsen en het water had verschillende kleuren blauw! Prachtig dus!

We waren van plan om naar dat waterpark te gaan, maar het strand daarnaast was echt te mooi en heel rustig. Uiteindelijk hadden we besloten om bij het strand te blijven in plaats van geld verspillen aan het waterpark. Aangezien het waterpark niet veel bijzonders was, wat we konden zien.

Eerst ben ik zelf gelijk het water ingegaan. Dit was wel wat moeilijk met alle rotsen en de stroming. Toen ik er eenmaal in was, was het eerlijk. Later kwam Gwen en zijn we één uur in de zee gebleven. Het is echt super lekker in de zee als het hier nu 40 graden is!!! Ook waren er allemaal visjes om je heen en kon je op de bodem kijken. Daarna lekker opdrogen in de zon en heb ik nog even halfuurtje geslapen. Kortom, een dag om van te genieten!!

Zoute groetjes vanuit de zee

Reacties

Reacties

Daan en karen

Kreeg van jullie mam jou site door. Super leuk om dit allemaal te lezen! Lees dat je het erg naar je zin hebt volgens mij. Geniet ervan en we zullen je blijven volgen zo via jou berichtjes. Groetjes ons

Marty en Danielle

We worden helemaal jaloers van jouw heerlijke zonnige verhalen. Lekker genieten en enjoy!!!

John G

Wie gaat er nou op strand liggen slapen !
Enjoy it, and see you soon greetings

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!