Dinsdag 21 juli

Vanochtend wakker gemaakt door de schoonmaaksters om 8 uur. We waren er dus vroeg bij ondanks de school in de middag. Na het ontbijt ben ik samen met Gwen naar de beach club gegaan om lekker bij te bruinen. De hittegolf is nog steeds gaande dus het was weer erg warm. Gelukkig konden we nog een plaatsje vinden in de schaduw. We hebben de hele ochtend gezellig gepraat.

Daarna was het weer tijd voor school. Ik vind deze leraar minder leuk, want hij komt uit Amerika en praat heel erg Amerikaans Engels. Ik hou meer van Brits. De klasgenoten zijn gelukkig wel aardig en kun je mee lachen.

Deze avond hadden we gegeten met de Deense meisjes. Jammer genoeg zeggen zij niet zoveel en zijn erg stil tijdens het eten. Achteraf ben ik alleen op pad gegaan voor wat dingetjes. Er is een 'shopping mall' in de buurt en daar ben ik op zoek gegaan naar een goedkoop t-shirt. Aangezien ik vrijdagmiddag ga snorkelen! Daar heb ik al veel zin in, maar ik wil mijn rug niet verbranden. Ik had uiteindelijk een goedkoop t-shirt kunnen scoren voor €2.

Toen ik terug kwam nog een gezellig met mama gebeld en nu lekker naar bed!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!