Een hoger niveau bereikt!

Yesss ! I made it!

Ik heb vorige week een test gemaakt, omdat ik aangaf bij de lerares dat ik het te makkelijk vond en graag naar een hoger niveau geplaatst wil worden. Helaas kan dat niet zomaar.. Een dag later kreeg ik een schrijfopdracht. De opdracht was als volgt: 'Write an essay about the most special event from the 20th century. Moreover, the significance for our lives today' Vertaalt in Nederlands 'schrijf over de belangrijkste gebeurtenis uit de 20ste eeuw en wat je daar vandaag in ons dagelijks leven van terug ziet'

Dit was een moeilijk onderwerp. Het eerste wat in mijn hoofd opkwam was de Tweede Wereldoorlog, maar een andere meisje had dat al als onderwerp. Toen heb ik besloten om over de Koude Oorlog te schrijven, omdat dat een onderdeel was uit mijn geschiedenis examen en dat zat als het goed is nog vers in mijn geheugen. Het was echter erg moeilijk om alle specifieke dingen in Engels te schrijven. Uiteindelijk is het me goed afgegaan en heb ik eromheen proberen te praten als ik een specifiek woord niet wist.

Gelukkig heb ik het goed genoeg gedaan en mag ik vandaag beginnen in een nieuwe klas op een hoger niveau!! Ik ben erg benieuwd of het moeilijker is en de lestof uitdagender.

xxx

Reacties

Reacties

Peter en THEA

Goed gedaan meisje

We blijven je ook volgen op je reis
Veel plezier nog

Groetjes Peter en THEA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!