Zondag 19 juli

Ook de tweede week zit er vandaag weer op! De eerste week ging de tijd zo langzaam, maar deze week is veel sneller gegaan. Eerst moest ik wennen aan het feit dat de dagen hier zo lang zijn en de zon om 6 uur zelfs nog warm is. Nu ben ik helemaal geacclimatiseerd en daaraan gewend.

Deze morgen zijn we met z'n drietjes naar de hoofdstad Valetta gegaan. Een retourtje is maar €2 met de openbare bus. Eenmaal aangekomen na iets meer dan een halfuur was het gelijk al warm. We hebben een beetje rondgelopen, foto's gemaakt en winkeltjes bekeken. Aangezien ik al eerder op Malta ben geweest herinnerde ik me een paar dingen nog van de hoofdstad.

Ook is daar een plek (zie foto's) waar ze nog kannonen hebben staan met kogels erbij. Hier was een schitterend uitzicht!! Omdat wij studenten zijn was dit maar €1 om te bezichtigen dus ook wij hebben een kijkje genomen.

Helaas zijn we niet lang gebleven, omdat er deze week een hittegolf gaande is en de aankomende week nog steeds stand houd. Ze verwachten meer dan 40 graden... lekker bakken dus. In een winkeltje waar we water gekocht hadden, adviseerde ze ons om naar huis te gaan, omdat het te heet was om in de stad te lopen.

In de avond zijn we alweer naar de bioscoop gegaan! Dit keer een horrorfilm en om het nog mooier te maken in 3D... Ik hoop dat ik kan slapen straks

Lots of love,

Robin, Queen Gwen en Sydney the Dolphin

Reacties

Reacties

Annemie

Mooie foto's.

Ricky

Robin, wat schrijf jij mooi. Wij volgen jou zo op de voet. Prachtige omgeving daar en wat een mooie foto's, nog heel veel plezier daar. Groeten uit Overasselt

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!