Zaterdag 18 juli

Het weekend is aangebroken! Lekker uitslapen.. niet dus want om 7 uur werd ik al gewekt door de hitte in onze kamer. 's nachts doen we namelijk de air-conditioning uit, of beter gezegd de AC haha. Het is immers te koud om met de airco aan te slapen, maar als je dan in de ochtend wakker wordt, zweet je je bed uit.

Na het o zo lekkere ontbijt wat ik elke morgen krijg, hebben mijn kamergenootjes en ik onze tas met was ingepakt. Het werd namelijk na 2 weken wel een keer tijd om wat te wassen. Vandaag was de zwarte/donkere was aan de buurt. Jammer genoeg moet je hier wel voor betalen, anders had ik er wel vaker gebruik van gemaakt!

Zo gingen wij op stap met onze tas vol was naar de 'laundry'. Helaas moesten we zelf nog even wasmiddel gaan kopen, maar voor de rest ging het helemaal prima. Alles links in de machine, masmiddel erbij. 'Kleine wasjes, grote wasjes, stop ze in de wasmachine.. Laat maar lekker draaien' Daarna in de droogtrommel, aangezien er geen droogrek was en dan weer fris mee naar huis. Gelukkig is het goed gegaan en is de kleding niet gekrompen.

Wat een avontuur.. Dat was ook het enige van deze dag. Daarna hebben we lekker liggen niksen. Na het avondeten hebben we flink gelachen op onze kamer. Ik ging namelijk allemaal Nederlandstalige liedjes zingen en daarbij dansen. De opnamens zal ik jullie besparen hahaha. Na al dat gelach zijn we de bioscoop ingedoken om de 'feel good movie' van dit moment te bekijken: Magic Mike xxl. (met Channing Tatum) Het was nieuw voor mij om de bioscoop in te lopen met een kort rokje en slippers, maar de film was erg leuk en het mooie lichaam van Channing was extra groot te zien op het scherm...

Kusjesss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!