Vrijdag 17 juli

In de ochtend school vandaag en daarna naar de beach club met Melissa en Daphne. Vandaag heb ik weer eens in mijn boek gelezen en lekker bijgebruind. Voor de rest is het de laatste dagen rustig en ook deze avond zijn we naar de Italian Job gegaan met de Deense meisjes om wat te eten. Voor het eerst was ik voor de tomatensoep gegaan en die smaakte goed! Dat was wel weer een keer lekker een soepje.

Na het avondeten gingen we met z'n vijven bowlen. Alleen dit keer was ik de toeschouwer en cheerleader. Bowlen voor een keer is genoeg.

Welterusten, zodat ik morgen weer een nieuwe dag kan beginnen

Reacties

Reacties

Marty en Danielle

Super leuk om je verhalen te lezen. Gelukkig is het nu wat "gezelliger" dan in het begin. Maar aan je verhalen te lezen is het leuk, leerzaam en gezellig. Heel veel plezier nog en we blijven je blog lezen. Tot snel en dikke kus van ons. ????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!