Woensdag 15 juli

Vandaag weer een prachtige zonnige dag met school. Uit school lekker naar de beach club geweest samen met de twee Nederlandse meisjes Melissa en Daphne. Dat was flink heet, aangezien alle schaduwplekken bezet waren. Maar ik heb het overleefd.

In de avond zijn we met z'n vijven: Gwen, Sydney, Majse en Agnete (twee Deense meisjes) uiteten gegaan. We hadden namelijk even genoeg van dezelfde restaurants. In een schattig dorpje hebben we in een restaurant genaamd Raphael gegeten. Ik had eindelijk weer eens vlees en dan wel lamsvlees. Maar voordat we daar waren moesten we eerst een wandeling afleggen langs de zee en dus de rotsen. Ik was niet de enige die daar geen rekening mee had gehouden. Dus vervolgens liep ik daar op mijn sandaaltjes maar ik heb het overleefd en lekker gegeten. En op de terugweg hebben we een andere weg genomen.

Als toetje zijn we langs een ijssalon gegaan en een 'frozen yoghurt' gehaald. Dat is een soort softijs dat je zelf kan kiezen hoeveel je wilt en welke smaak. Ook kun je daarna zelf een saus toevoegen, fruit, nootjes of m&m's. Helaas is dit erg prijzig anders kon je mij daar elke dag vinden. Deze hebben we opgesmikkeld op onze kamer en hebben we daarna nog gezellig gepraat.

Maar eerst moesten we onze eigen bedden opmaken. De schoonmaakster had namelijk gezegd als je schone bedden wilt moet je het beddengoed op de grond gooien. En zo doende lag het er nog steeds toen we terug kwamen. De schoonmaaksters waren de hele dag niet geweest en nu moesten we zelf naar de receptie om lakens, kussenslopen en een hoeslaken te halen. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan want ze snapte totaal niet wat we bedoelde... Uiteindelijk is alles goed gekomen en hebben we zelf bedden opgemaakt en toiletpapier gehaald!

Liefs

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!