Dinsdag 14 juli

Daar zit je dan weer alleen aan het ontbijt, omdat je rooster op andere tijden is. Maar opeens kwam er een meisje naar me toe en vroeg of ze tegenover me mocht zitten. Verbazingwekkend was dat een Nederlandse. We raakte aan de praat voor een lange tijd over school, jongens, uitgaan, kleding, Malta. De gewoonlijke meiden dingen. Om 10 uur kwamen ze ons maar eens vertellen dat we weg moesten omdat het ontbijt al een half uur afgelopen was.

We hebben toen afgesproken om samen naar de beach club te gaan en daar verder te praten. Voordat we naar school gingen. Ik heb haar een beetje rondgeleid en daarna zelf de les in gegaan.

Uiteten deden vandaag bij Hugo's samen met Chloe en Sara (ook een Belgisch meisje) erbij. Na het eten zijn we naar Fuego's gegaan om Salsales te volgen. Dit was echte geen succes, omdat het veel te heet en te druk was. Ook ben ik niet zo'n held in choreografie..

Dus besloten we om naar het strand te gaan en daar even zitten praten over de minder leuke dingen in het leven. Maar ach dat lucht soms ook op.

Een lieve salsagroet!