Maandag 13 juli

Weer een nieuwe week school. Maar dat vind ik niet erg, want ik heb het erg naar me zin. Ik heb mijn plekje hier gevonden en vrienden gemaakt en voel me al veel beter op me gemak. Ik slaap ook al beter ondanks de muziek die tot 5 uur 's nachts doorgaat. Daar zijn oordoppen namelijk voor uitgevonden. En in de ochtend wakker worden met verkeer, auto's en bouwgeluiden is ook een heerlijk gevoel.

In de middag ben ik samen met Chloe naar de beach club gegaan om bij te bruinen. En energie op te doen voor de avond. In de avond ben ik namelijk uitgegaan samen met Gwen, Sydney, Chloe en Ilonka. Alle clubs zitten in de buurt en je kunt er zo naar binnen lopen. Of soms word je naar binnen getrokken. Er staan namelijk allemaal proppers voor de deur om je naar binnen te lokken met dingen als '1 free drink'

Al met al was het een gezellige avond met hele harde muziek en gratis drank. Maar ach je bent hier maar één keer en dat hoort erbij

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!