Zaterdag 11 juli

Vandaag is de eerste dag van het weekend aangebroken. Mijn eerste weekend hier althans. Ik ben vanochtend samen met Gwen en Sydney met de bus naar Sliema geweest. De bus kostte maar €4 voor een retourtje en het is gelukkig dichtbij. Maar lopen met dit weer.. Is veel te heet.. pff 33 graden wat een hitte.

Sliema is een klein plaatsje in de buurt van St Julians en daar kun je heel leuk winkelen. Ook is er een groot overdekt winkelcentrum met airco, waar je winkels vind zoals de Zara en Mango. Vertrouwd net zoals in Nederland dus. Aangezien mijn koffer al op de heenweg aan de zware kant waa heb ik maar niks gekocht. Zonder geld uitgeven kun je ook een leuke middag hebben.

Uitgewinkeld hebben we daarna uitgewaaid aan het zwembad. Een boekje lezen en in de zon liggen geeft toch ook echt wel een vakantiegevoel.

Tussendoor even een leuk weetje.. Chloe eet namelijk alles maar dan ook alles met tabasco. Pizza, pasta, rijst, salades noem maar op en ze gooit er tabasco overheen. Daar pesten wij haar een beetje mee tijdens het eten.

Ik ben blij dat ik het nu heel goed kan vinden met mijn kamergenootjes. Zij lijken verbazingwekkend heel veel op mij qua karakter. En dat is heel fijn met dingen bespreken, want bij bijna alles delen ze dezelfde mening en denken ze hetzelfde erover als ik. Ondanks de verschillende nationaliteiten. Ik ben heel blij dat ze zo leuk zijn en niet net als bij andere een keer om 5 uur 's nachts dronken thuis komen als ik weer om half 9 op school moet zitten. Want dat soort mensen heb je er namelijk ook altijd bij.

Na het avondeten zijn we met z'n drieën gaan bowlen in het bowlingcentrum verderop. Ook al kan ik daar niet veel van ging het wel aardig. Het belangrijkste is dat we veel hebben gelachen. Daarna speelde zij nog een potje biljard.

Eenmaal thuis heb ik even met Mama gebeld en daarna lekker slapen. Om morgen weer vroeg op re staan

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!