Donderdag 9 juli

Vandaag voel ik me niet echt super goed in mn vel. Ik vind het moeilijk om te accepteren dat ik hier helemaal alleen zit en niemand heb die ik goed ken om op terug kan vallen. Contact hebben met mensen van thuis is toch anders. Niemand snapt namelijk in wat voor een situatie ik zit en dan is het makkelijk om te zeggen dat het wel goed komt en je je plek wel vind. Zo makkelijk gaat alles niet.. Iedereen heeft trekt namelijk vaak naar landgenoten toe en het is dan moeilijk om daar tussen te komen. Het is niet zo goed om met Nederlanders op te trekken immers.. Maar ja ik blijf in mezelf geloven en er maar van uit gaan dat het beter is morgen. Alleen op dit moment is dat moeilijk om in te zien.. Als alles tegen valt. Er werd namelijk gezegd dat je zo vrienden zou maken en een vriendengroep hebt, maar in de werkelijkheid valt dat toch vies tegen. Gelukkig heb ik dan een lief vriendje die mij opbelt om te zeggen dat alles goed komt en dat hij in mij gelooft en dat ik niet moet opgeven met het zoeken naar mn plek hier. Omdat ik dit al zo graag en lang wil dan kan ik het ook. Bij deze nogmaals bedankt Kas!

De dag werd al beter toen ik naar school ben gegaan en zoals gewoonlijk uiteten ben gegaan.

Een teleurgestelde maar toch positieve groet !

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!