Woensdag 8 juli

Vandaag is niet zo'n bijzondere dag. Ik ben naar school gegaan. Waar we weer een leuke les hadden van Tendy. De klas werd opgesplitst in twee groepen en elke groep moest een lijst maken met 10 beroemde personen die iedereen kent. Nadat de lijst geschreven was werd er één iemand uit team 1 uitgepikt om op de stoel voor het bord te gaan zitten. Iemand uit team 2 schreef vervolgens een naam op het bord en door middel van vragen moest de persoon op de stoel raden wie het was. Dat was erg lachen, omdat je soms zelf denkt dat het heel makkelijk is maar als je het niet weet is het moeilijker dan je denkt.

Na school ben ik naar het strand gegaan tegenover de residentie. Alleen jammer dat het geen zandstrand is, maar met kleine steentjes. Hier zijn ook geen parasols dus ging ik maar een paar uurtjes de zon in en zwemmen.

In de avond ben ik uiteten gegaan bij Hugo's pub, een andere restaurant. Ik ga eigenlijk altijd uiteten met mijn kamergenootjes en soms gaan er nog wat andere mee.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!