Isle of MTV

Deze avond is een bijzondere.. ISLE OF MTV.

Dit is een gratis festival wat plaatsvindt op een groot plein op Malta. Dit jaar waren de topartiesten Jason Derulo, Echosmith en de man die het liedje Cheerleader zingt, aanwezig. Vanuit EF kon je meegaan met de bus voor maar €10. Samen met mijn kamergenoten en Chloe (vriendin van hun) ging ik daarna toe. Wat een drukte.. Vanuit EF alleen al 5 bussen vol met leerlingen. Eenmaal aangekomen moesten we nog een stukje lopen en toen begon de chaos. Iedereen moest gefouileerd worden en aangezien er één vrouw was, was het een grote drukte. Iedereen begon te duwen en trekken en te zweten als een gek. Uiteindelijk door de mensenmassa heen waren we binnen. Het was nog niet druk dus we konden op zoek naar een plekje vooraan.

Langzamerhand kwamen er steeds meer mensen gedurende de show en werd het steeds drukker. Gelukkig hadden wij ons plekje vooraan al gevonden en sloot iedereen aan. We stonden echt super dichtbij het podium nu. En konden het sixpack van Jason Derulo dus goed bekijken.. Op een gegeven moment waren er 50.000 mensen en wij stonden maar 5 rijen van het podium verwijderd. Dit kon je goed merken want ik zweette als een otter en werd eens flink door elkaar geschut. Dat was het zeker waard want Echosmith stond geweldig te performen en we konden het goed zien. Na cheerleader kwam de grootste act waar we de hele tijd op hadden gewacht. Jason Derulooooo (later zonder shirt)

Na zijn optreden zijn we terug gelopen, om de mensenmassa voor te zijn. Omdat er zoveel mensen waren, was ik mijn vrienden kwijtgeraakt. Gelukkig had ik ze op het einde weer gevonden en zijn we met zn allen iets gaan drinken totdat de bus kwam. Die kwam uiteindelijk anderhalf uur later dan gepland, maar het was een geweldige avond! Ik was blij dat ik mijn bed in kon na een koude douche. Gelukkig begint de school pas om half 2 morgen..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!