Dinsdag 7 juli

Vandaag start de eerste schooldag! Spannend... Ik heb mijn rooster ontvangen en ben geplaatst in klas B2.2. Even voor de duidelijkheid de niveaus zijn onderverdeeld in A1, A2, B1, B2, C1 en C2. Die categoriën zijn ook weer onderverdeeld in .1, .2, .3 Ik hoop dat het zo duidelijk is.

Eenmaal het lokaal gevonden te hebben was het afwachten wie er allemaal in mijn klas zou zitten. Ik kende echter nog niemand, maar voelde me al snel op mijn plek. De eerste lessen was het vooral kennis maken. Mijn leraar Tendy schreef 5 woorden over zichzelf op het bord en d.m.v. vragen moesten we proberen te raden wat de connectie was met het woord. Hierna moest iedereen 5 woorden over zichzelf op schrijven en daarna voor de klas op het bord. Ik had bijv. restaurant en dan moest de klas raden dat ik werk in een restaurant. Dat was een leuke manier van kennis maken met elkaar en er werd al veel gelachen. Het hoofdpunt van deze les is communicatie en dat heb ik 2 lessen op een dag. (1 les is anderhalf uur)

Daarna had ik les met een andere klas. Grammatica van een vrouw genaamd Vanessa. Deze les heb ik 1 lesuur op een dag. Hier hing al gelijk een veel serieuzere sfeer.

De hele week heb ik of les van 9.30- 13.55u of vanaf 13.35-18.00u. Dat wisselt elkaar elke dag af, dus ik hoef niet elke dag vroeg op te staan. In de weekenden ben ik de hele dag vrij om leuke dingen te doen. Ik ben al benieuwd wat ik dit weekend ga doen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!