Maandag 6 juli

Vandaag werd er van ons gevraagd om 9.30u te melden beneden in de lobby. Iedereen zat al lang te wachten totdat we uiteindelijk om 10.00u geroepen werden. Er werd een presentatie gehouden in de ontbijtzaal. Voordat het zover was moest iedereen verdeeld in groepen zijn/haar naam zeggen en kreeg je een hartje met je naam erop en je nationaliteit. Dit leek wel uren te duren.. Eenmaal in de ontbijtzaal beland kon de presentatie beginnen. Alle belangrijke zaken werden nogmaals herhaald. Daarna als het nog niet genoeg was nog eens wachten totdat we de 'speaking test' konden doen. Dat verliep vlug en daarna ben ik terug gegaan naar mijn kamer. Dat was een verschrikkelijk moment.. Ik voelde me erg depressief en was erg teleurgesteld in EF en alles eromheen. Ik wist gewoon niet meer wat ik moest doen en ik voelde me heel alleen. Ik had daar namelijk niemand vertrouwds en moest zelf zorgen dat ik vrienden ging maken. Dit is alleen moeilijker dan het lijkt. Iedereen trekt namelijk al snel naar landgenoten en is moeilijk om daartussen te komen. Ik heb toen even met Kas gebeld en met mama gepraat. Daarna heb ik besloten om mijn koffer maar eens uit te pakken en daarna ben ik de omgeving gaan verkennen.

In de avond ben ik uiteten gegaan met Gwen, Syney, Chloe, een Spaans meisje en wat Fransen. Daarna voelde ik me al veel beter en heb ik de hele avond gezellig met dat Spaanse meisje gepraat.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!