Maandag 10 augustus

Mijn laatste weekje is vandaag van start gegaan! Weer vroeg uit de veren voor school in de ochtend. Het onderwerp van deze week spreekt mij in ieder geval aan. In de les van Marco: 'manners and etiquette : manieren en etiquette'. In de les van Vanessa is het altijd verschillend, maar vandaag 'culture'. Dat is tenminste een leuk onderwerp! Zodoende gingen de lessen heel snel voorbij en voordat ik het wist was het 1 uur.

Daarentegen vind ik het wel jammer dat al mijn vrienden het omgekeerde lesrooster hebben. Als ik les heb in de ochtend hebben zij in de middag en omgekeerd. Daardoor moet ik alleen lunchen en aangezien ik nog veel vouchers over heb, kan ik elke dag lunchen en dineren. Zelfs dan heb ik er nog een paar over. Hopelijk kan ik die doorverkopen..

Op de terugweg na het lunchen ben ik in een souvernierwinkeltje gaan snuffelen en daarna omgekleed en naar het strand gegaan. Lekker een paar uurtjes lezen en zwemmen!!

Voor het diner ben ik weer samen met de Franse meisjes gegaan, alleen dit keer was er een nieuw meisje bij. Zij heet Ema, komt uit Tsjechië, en is ook 17 jaar. Dit vond ik heel fijn! Eindelijk iemand om Engels mee te praten in die groep! Het eten duurde dit keer best wel lang dus heb ik veel met haar gepraat en dat was wel gezellig.

Toen we samen terug liepen, kwam ik Lena, Ronja en Willemein tegen. Dat was toeval, want ik zou na het eten met hun afspreken. Zij waren echter allemaal moe en zoals iedereen verkouden en laatst van de keel. Dus zijn we na een rondje St. Julians terug naar de kamer gegaan. Daar heb ik nog een paar uur gekletst samen met Lena. Alba, mijn andere kamergenoot is er namelijk nooit en wij zijn haar alleen slapend, want ze is ziek. Maar wel elke avond uitgaan.. Ach gelukkig is het haar vakantie en heb ik andere vrienden gemaakt.

Groetjes,

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!