Zondag 9 augustus

Vandaag ben ik alweer 5 weken hier! Als ik zo terug kijk is de tijd erg snel gegaan en daar ben ik wel blij mee. Ik keek er in het begin namelijk erg tegen op om zolang te blijven.

Aangezien ik al veel gezien heb ik Malta, is het plan van vandaag om naar het strand te gaan. Samen met Carina en haar 'hostbrother'. Gisteravond vertelde ze me dat we vroeg in de ochtend zouden gaan en ben ik daardoor vroeg op gestaan om te ontbijten. Later kreeg ik een berichtje dat ik de bus om 12u kon nemen.. Dat was dus iets later dan gepland, maar met goede moed liep ik naar de bushalte.

Eenmaal toen de bus eraan kwam zag ik dat deze overvol was met mensen, maar de bus rijd op zondag maar één keer per uur. Dus, deze moest ik nemen. Ik stond voor bijna een uur voorin de bus tegen iedereen aangeplakt. Dit was niet heel erg comfortabel, maar wel de goedkoopste manier! Ik had afgesproken dat Carina in dezelfde bus zou stappen als ik, maar toen kreeg ik een berichtje dat ze met de auto werd gebracht.. En dat ik dus de hele reis zelf moest afleggen.

Toen ik er eindelijk was, vond ik Carina al snel en ben ik met haar meegelopen naar de plaats waar zij lagen. Helaas, was het strand minder dan ik had verwacht. Het heeft namelijk 'Golden Bay' dus ik had iets specialer verwacht. Maar dat gaf niks, want ik was blij dat ik de zee in kon na de busreis. In het water zat in het begin veel koraal, maar eenmaal dieper in de zee was het mooi helder en een mooi uitzicht over de baai. Alleen foto's vanuit het water nemen kan ik nog net niet haha

Het was echter amper te houden In de zon, dus was het erg fijn om veel te zwemmen. Ook was het teleurstellend dat Carina al snel naar huis ging en ben ik nog een uur gebleven en heb de bus terug genomen naar St. Julians. Dit keer was ik als een van de eerste in de bus en kon ik gelukkig zitten! De terugweg ging daardoor ook sneller.

In de residentie lekker gedoucht en ben ik gaan eten samen met Lena, Ronja en Willemein. Dat was erg gezellig!! We hebben veel gepraat, totdat het 10u was en toen zijn we langzamerhand maar terug gelopen en nog in wat souvernierwinkeltjes gekeken.

Kortom, een wisselende dag met een ander verloop dan gepland. Maar nu heb ik alles gezien, wat ik wilde zien en is mijn 'to do list' helemaal afgevinkt!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!