Zaterdag 8 augustus

Mijn laatste weekend op Malta is gestart vandaag! Ik besloot om lekker uit te slapen haha. Dit heb ik ook zeker gedaan en toen ik wakker werd voelde ik me niet meer ziek!! Omdat het ontbijt al lang was afgelopen, heb ik zelf maar wat in de supermarkt gehaald. Terwijl ik dit aan het eten was op mijn kamer, begon het opeens heel donker te worden en de lucht werd zwart.

Daarna volgde een flinke plensbui... Bijzonder dat ik dat ook meemaak hier. Normaal gesproken gaat het pas regenen in september. Ik hoopte dat het zou afkoelen door de regen, maar dit was niet het geval. Het enige gevolg was veel water op de straten. Daarna ging de zon weer gewoon schijnen en was het zo weer 33 graden..

Na het lunchen samen met Ombretta en Eloïse, twee franse meisjes, bij de Pizza Hut (ik nam een salade, want pizza in de middag..) zijn we naar Sliema gegaan. Ik ging maar mee, ookal werd dat mijn derde keer. Anders zat ik ook de hele dag alleen.

Achteraf had ik dit misschien beter kunnen doen, het was namelijk een hoop wachten de hele dag en zelf hoefde ik niet zo nodig wat te kopen. En als ik 'thuis' was gebleven kon ik nog in de zon liggen en zwemmen. Maar ach ik heb het overleefd en wat Frans erbij geleerd volgens mij, aangezien er nog twee andere Franse meisjes meegingen. Zij praatte onderling de hele tijd Frans, dus dat was ook minder leuk.

Ik was blij toen ik een salade aan het eten was samen met mijn kamergenoot Lena, nog een Nederlands meisje Willemijn en een ander Duits meisje Ronja. Daarna zijn we gezellig naar het strand gegaan en hebben daar wat gepraat met Italiaanse jongens, voordat we naar de clubs gingen. Dit was erg gezellig!! En eindelijk weer Engels!

Toen gingen we wat clubs in en was het zoals gewoonlijk erg druk en de muziek heel hard. Daar heb ik gelukkig oordoppen voor, anders was ik aan het eind van de avond doof met een piep erbij. Samen met Lena heb ik de rest van de avond doorgebracht, aangezien die andere naar andere clubs wilden gaan.

De avond was gelukkig een beter succes dan de middag. Ook trof ik Carina nog met haar 'hostbrother'. Dit was erg leuk en ook fijn aangezien ik morgen samen met hun naar Golden Bay ga. Nu kon ik afspreken wat precies de bedoeling was. De wifi deed het namelijk niet vandaag op mijn kamer.. Ik ben erg benieuwd naar Golden Bay, dit is namelijk nog het enige wat ik wilde zien op Malta! De rest van de bezienswaardigheden heb ik al afgevinkt op mijn 'to do list'

xxx

Reacties

Reacties

Peter en thea

Veel plezier nog deze laatste week op Malta

Groetjes thea

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!