Vrijdag 7 augustus

Om half 9 zat ik weer op school! Gelukkig gingen de lessen snel voorbij, want ik voelde me niet heel lekker. Uit school heb ik wat lunch gehaald en daarna ben ik een paar uurtjes op bed gaan liggen.. Helaas kon ik niet slapen vanwege de boorgeluiden de hele dag door. Maar uitrusten is altijd goed. Dus ben ik maar gewoon gaan liggen met muziek in de oren.

Daarna heb ik mezelf getrakteerd op een ijsje. Ik hoopte dat ik daar wel van zou opknappen! Dit was ook het geval, tegen de avond voelde ik me al beter en ben ik gaan dineren met een stel Franse meisjes. Jammer genoeg praatte ze de hele tijd Frans en kon ik het dus niet volgen, maar beter dan op bed liggen.

Na het eten zijn we nog een paar uurtjes uitgegaan en daarna bijkomen op het strand! Ik besloot om daarna maar naar bed te gaan. Zodat ik me morgen weer goed voel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!