Donderdag 6 augustus

Zoals gewoonlijk op een doordeweekse dag heb ik weer school vandaag. Maar eerst een paar uurtjes om naar de Beach Club te gaan. Het is jammer dat iedereen waarmee ik bevriend ben een ander rooster heeft en dus amper af kan spreken met hun doordeweeks. Gelukkig heb ik nog een leesboek waarmee ik me kan vermaken en na twee uurtjes kwam Carina. Zij was namelijk al klaar met school.

Uit school heb ik even gerelaxt en daarna uiteten gegaan met mijn nieuwe kamergenootje Lena, een ander Duits meisje en nog een Nederlands meisje. Tijdens het eten hebben we veel gelachen en gepraat. Totdat we zagen dat het bijna 10 uur was en zijn we terug gelopen, om nog wat souvenierwinkeltjes te bekijken.

Ik besef dat mijn blog van vandaag echt heel kort is, maar omdat alle dagen zo op elkaar lijken heb ik niks bijzonders te vertellen.. Hopelijk wordt dit weekend weer leuker en kan Carina haar rooster veranderen, zodat ze hetzelfde heeft als ik en kunnen we overdag samen afspreken. Voor nu was dit alles wat ik te vertellen heb en laat ik snel weer wat van me horen.

Liefssss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!