Dinsdag 4 augustus

Ik werd wakker om 7 uur en ik dacht ik kan nog wel even een uurtje blijven liggen.. Dat uurtje was iets ruimer. Uiteindelijk werd ik wakker om half 10 en had ik het ontbijt gemist. Voor het eerst dat ik langer kan slapen dan 8u en ook dat ik het ontbijt mis, maar ach een keer uitslapen is ook wel lekker en ik hoef pas om half 2 op school te zijn.

Daarvoor hebben ze gelukkig supermarkten en heb ik daar maar mijn ontbijt gehaald om vervolgens op het strand op te eten. Voor het eerst in al die weken heb ik veel in mijn boek gelezen vandaag en ook lekker veel gezwommen met mama en Pettrie.

Niks lekkerder dan een boekje lezen op het strand en zwemmen. In de avond weer hetzelfde ritueel en op zoek naar een restaurant. Daar hadden we vandaag erg geluk mee! Tegenover mijn school zit een heel lekker restaurant kwamen we vandaag achter genaamd 'Tapaz' echter bestelde wij geen tapas, maar een heerlijke salade. Op advies van de bediening nam ik een salade met rundvleesstukjes. Ook hadden ze hier schijfjes gebakken aardapeltjes!! Wat had ik daar zin in na 4 weken.. En ze smaakte daardoor extra goed!

Om het helemaal goed af te sluiten namen we er een toetje bij! Ik had er eentje met drie verschillende soorten chocolade. Wat was dat smullen..

In de avond nog even door winkelcentrum Baystreet gelopen en wat rondgesnuffeld.

Veel lieve groetjes van een volop genietende Robin

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!