Zondag 2 augustus

De wekker ging vroeg vanochtend, maar voor iets leuks! Na het onbijt ging ik namelijk met mama en Pettrie naar de vismarkt in Marsaxlokk. Dit was wel een eindje met de bus en daardoor moesten we vroeg vertrekken.

Eenmaal aangekomen was er een hele mooie haven met dezelfde kleine bootjes als overal. Alleen geen vis te bekennen en het was heel stil. Na wat rondlopen lwamen we erachter dat vandaag de enige zondag in het hele jaar was, wanneer er geen vismarkt is. Dat hadden wij weer.. Dus gingen we maar wat drinken op een terasje.

Om al naar huis te gaan was ook zo zonde en gingen we naar Valetta. Ik wilde graag nog de St. John's church zien. We hebben wat rondgelopen en daarna op zoek gegaan naar die kerk. Helaas staat het niet zo goed aangegeven waar het is en welke kant je op moet. Uiteindelijk hadden we hem gevonden gewoon tussen de huizen in. Wat bleek hij was net een halfuurtje gesloten.. Wat een pechdag! Gelukkig hadden we een lekker tussendoortje: een wafel met ijs!!

Eventjes lekker geplonst in de zee en daarna douchen voor het eten. We wilden dit keer een ander plekje. Dat hadden we echter niet kunnen doen. We kwamen uit bij een pizzaria, want het stikt hier van Italiaanse restaurant. Dit was jammer genoeg niet de beste. Mama en ik hadden een pizza met kaas, tomaat en basilicum. Als je het hoort klinkt het heel lekker, maar het resultaat zeer matig en een blaadje basilicum te bekenen op de pizza en drie stukjes tomaat. Maar goed, daarna een lekkere salade gehaald om toch de buik te vullen.

Toen ik terug kwam in de residentie, trof ik een nieuw kamergenootje. Eindelijk een die langer blijft dan twee dagen! Ze heet Lena, is 17 jaar en komt uit Duitsland. Ik hoop dat ze aardig is en ik het met haar net zo goed kan vinden als mijn oude kamergenootjes.

We will see what the future brings..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!