Zaterdag 1 augustus

Alweer staat het weekend voor de deur.. Vandaag heb ik afgesproken met Carina, een Duits meisje, om naar Sliema te gaan en daar te shoppen. Om half 11 had ik de bus richting Sliema, omdat het vanuit hier maar een korte afstand is ben ik alleen met de bus gegaan en zou ik haar daar zien. De busrit ging voor de rest goed en ik wist nu gelukkig waar ik uit moest stappen. Het winkelcentrum had ik dus ook zo gevonden. Carina daarentegen had daar meer moeite mee.. Ik ben op een gegeven moment zelf maar vast gaan rondlopen. Helaas reageerde ze ook niet op mijn berichtjes.. Totdat ik een paar uur later een smsje kreeg dat ze er was. Ik had nu natuurlijk alles al gezien en daarom zijn we de stad maar in gelopen. Ook vandaag was het weer een bloedhete dag en vooral in de winkelstraten. Nadat we alle winkels gezien hadden, wilde ik wel weer terug en de zee in springen.

Naast de bushalte om terug te gaan, vond ik een Zara. Ik kon het niet laten om even een kijkje te nemen. Maar goed ook want ik heb een leuk shirtje gekocht! Zodoende kon ik met een geslaagd gevoel terug naar de residentie.

Op het strand vond ik mama en Pettrie, waar ik eventjes heb bij gezeten. Daarna had ik namelijk met Emma afgesproken. Voordat ze terug naar huis ging, wilde ik nog even gedag zeggen. Ik vind het jammer dat ze naar huis gaat, want ik had een goeie band met haar en we konden het goed vinden samen. Er is nu helemaal niemand meer over uit mijn klas, die er ook al waren vanaf het moment dat ik aankwam. Behalve een Spaanse jongen die tegelijk met mij naar huis gaat. Dus vind ik het jammer dat ook Emma weg gaat. We hadden wat rond gelopen door het kleine winkelcentrum in de buurt en daarna nog voor de laatste keer naar een terasje om te kletsen.

Na het afscheid nemen, heb ik samen met Pettrie en mama een wandeling gemaakt op zoek naar een restaurant waar we konden dineren. We besloten om op dezelfde plek als gister te eten, alleen dan in een ander restaurant! En zelfs een lekker toetje na!!

Met de buik vol, trof ik op mijn kamer een meisje aan. Helaas maar voor korte duur een nieuwe kamergenoot.. één dag.. Zij had namelijk problemen met haar bed op haar andere kamer dus sliep ze als nood bij mij op de kamer. Toevallig kwam ze ook uit Nederland en ook nog in de buurt : Den Bosch. Evenwat ervaringen en verhalen van hier uitgewisseld, maar meer ook niet.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!