Vrijdag 31 juli

Een dag waar ik een paar dagen naar heb uitgekeken! Vandaag is namelijk de dag dat mama en tante Pettrie komen. Eerst lekker naar school tot 1u. Gelukkig ging de tijd snel vandaag en was ik zo uit. Daarna ben ik naar het hotel gelopen waar zij verbleven en gewacht in de lobby. Na een paar minuten zag ik ze weer na bijna 4 weken! Ik vind het erg fijn dat ze hier een paar dagen zijn en zien waar ik zit.

Eenmaal bijgepraat hebben we besloten om bij het zwembad te blijven, zodat zij konden uitrusten van de vlucht en reis! Eerst nog even een snelle rondleiding en langs de supermarkt. Terwijl zij bijsliepen las ik in mijn boek.. Ook was het gek om weer te zwemmen in het zwembad samen met mama en kreeg ik meer een vakantiegevoel!

Daarna lekker douchen in een heerlijke douche met warm water dat niet te heet is!! Of anders te koud.. en toen zijn we met z'n drieëen naar de boulevard verderop gelopen, waar al de restaurantjes zitten. We besloten om voor het restaurant genaamd 'Cuba' te gaan met een uitgebreide menukaart en een mooi uitzicht op de boulevard met bootjes en verlichting. Het gerecht wat ik had besteld was erg lekker! 'Havana beef salad'

Het was erg fijn om weer bij te kletsen en gezamelijk te eten! Als toetje langs een ijssalon gegaan en een heerlijk ijsje met caramelssmaak opgesmikkeld. Aangezien zij moe waren zijn we daarna terug gegaan naar het hotel en ik naar mijn kamer.

Morgen alweer weekend en dus leuke dingen doen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!