Donderdag 30 juli

Ten eerste, Hartelijk Gefeliciteerd met je 18de verjaardag Diede!! Ik kom het niet laten om je ook nog te feliciteren via deze manier. Helaas kan ik er niet bij zijn vandaag, maar dat vieren we wel een andere keer als ik terug ben.

Soms is het fijn om school te hebben in de middag, maar vandaag had ik het liever in de ochtend gehad. Zoals iedere doordeweekse dag ben ik ook vandaag weer naar de Beach Club gegaan om daar lekker te zwemmen, zonnen, muziek luisteren en kletsen met mensen.

Achteraf even douchen en dan hup naar school. Vandaag hadden we een Ipad les, maar ik heb toch liever een normale les met boeken, omdat het niet helemaal lukte met de Ipad.

We besloten om vandaag iets anders te proberen en samen met het Franse meisje ben ik naar de Pizza Hut gegaan. We namen allebei een pizza en die was erg goed! Jammer kennen ze het woord 'klantvriendelijkheid' hier niet. De bediening is erg onaardig.. Na het hoofdgerecht kregen we nog een toetje. Hier moesten we alleen een halfuur op wachten.

Na het diner, omdat we toch al een stuk gelopen stelde ik voor om een eindje verder te lopen. We hebben heel de kustlijn van St Julians gezien!! Ook al is het maar een klein plaatsje. Het is overdag veel te warm om de omgeving te verkennen en in de avond is het ook wel lekker om een stukje te wandelen. Onderweg zijn we een schattig parkje tegen gekomen met een zeer mooi uitzicht en een fontijn. Echt een romantische plek ;) Ook zijn we de boulevard afgegaan om op de rotsen te lopen langs de zee. Het is erg gezellig 's avonds met alle mensen op straat. Overdag zie je bijna niemand vanwege de hitte, maar in de avond begint het te leven. Het is dan erg leuk op de boulevard en langs kerkjes en de haventjes!

Omdat we langs de zee waren, moesten we ook een stuk over het water lopen. Dat was spannend of we erin zouden vallen of niet. Gelukkig kwamen we alleen met natte voeten aan de overkant. Daarna besloten we om te keren. Zo zie je nog eens wat in plaats van clubs.

Tot gauw en hopelijk lezen jullie het nog steeds met plezier!

Reacties

Reacties

Diede

Dankjewelll ik vond t echt jammer dat je er niet bij was! Als je terug bent vieren we t nog eens! See you seen and have fun ! xx

Ricky

Lekker genieten nu mama en tante er zijn....

Peter en thea

Natuurlijk lezen wij jouw verhaaltjes met veel plezier
Nu mama er is kun je bij kletsen

Groetjes thea

Marty en Danielle

Zelfs in Mallorca lezen we mee. Geniet nog maar even. Het is super snel weer voorbij! Veel plezier nog en dikke kus van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!